Hyppää sisältöön

Lukuvuosi alkaa ke 12.8.2026

Tervetuloa aloittamaan lukuvuosi 2026-2027!

Lukio-opiskelu alkaa keskiviikkona 12.8.2026 seuraavasti:

  • Uudet ykköset kokoontuvat klo 8.30 Gaudian pihalla lipputankojen (Terijoenkatu 7) luona, missä ryhmänohjaajat ja tutorit ovat ottamassa vastaan uusia opiskelijoita. Opinto-ohjaajasi on lähettänyt sinulle sähköpostiviestin, jossa kerrotaan sinun ro-ryhmäsi. Ryhmien tunnukset ovat muotoa G26a, G26b, G26c jne. Wilma-tunnusten luomisessa on ollut kesällä ongelmia, mutta toivottavasti tekninen ongelma on saatu ratkaistua ja Wilma-tunnukset muodostettua.
  • Vanhemmilla opiskelijoilla lukuvuosi alkaa klo 9.00, jolloin kokoonnutaan ryhmänohjauksen kotiluokkaan. Tarkista oma ro-kotiluokkasi, sillä osalla ryhmistä kotiluokka on vaihtunut. Löydät tiedon ro-kotiluokan seuraavasti:  Opiskelijalle-> Tärkeä tietää-> Ryhmien RO, kotiluokka…

  

Ensimmäisenä päivänä ei vielä ole lukujärjestyksen mukaisia oppitunteja vaan lukuvuoden aloittamiseen liittyviä asioita ryhmänohjaajan johdolla. Ensimmäinen opiskelupäivä kestää ykkösillä n. klo 15 asti ja vanhemmilla opiskelijoilla n. klo 14.30 asti.

Lukujärjestyksen mukainen opiskelu alkaa torstaina 13.8.

Hyvää loman jatkoa, ja nähdään elokuussa!